Щоб встигати за темпом розвитку власних технологій, BILSTEIN модернізує свій логотип та корпоративний стиль. Для точнішого виразу сучасної ідентичності марки новий логотип зберігає рідні кольори та елементи BILSTEIN але графічно додає динаміки, що підтримується також і новим гаслом WAY AHEAD.
WAY AHEAD це про те, де бачить BILSTEIN себе зараз і куди прагне: бути попереду і рухатись вперед! Разом зі своїми партнерами та клієнтами. І в технологіях, і в сервісі.
Новий дизайн та слоган декларують ці прагнення BILSTEIN. Простий стиль символізує сучасний і чіткий підхід до клієнтів як онлайн, так і офлайн: гнучкий і зручний для користувача. Еволюція логотипу з його спрощеним зображенням амортизатора та формою теж підтримує цю ідею.
Сучасні логотипи BILSTEIN
Це важливий крок у реалізації нової стратегії марки BILSTEIN. Крістоф Хенкель, віце-президент із відділу продажів, продукт-менеджменту та маркетингу, каже: «BILSTEIN прагне такої співпраці з партнерами та водіями, щоб з нашим продуктом та сервісом; з новаторськими рішеннями, надзвичайними враженнями від водіння та особливим іміджем марки, вони відчували себе завжди попереду. Зараз і в майбутньому».
З травня 2022 року оновлений імідж BILSTEIN демонструється на всіх офіційних каналах BILSTEIN. З новим логотипом BILSTEIN вже виступає на усіх заходах, на 24-годинних гонках на Нюрбургрингу та в Tuning World Bodensee . Відтепер елементи дизайну та рекомендації служать основою для всіх сфер комунікації BILSTEIN.
Увага! Згодом буде змінюватись і дизайн упаковки амортизаторів. З огляду на наявні запаси нової упаковки старого дизайну було б екологічно безвідповідально відмовитись від її використання, тому перехід на упаковку з новим логотипом буде досить плавним. Якийсь період продукція паралельно буде надходити і у старій, і у новій упаковці (запаси на різних виробничих потужностях можуть відрізнятися)